علاقه
برای او
دلواپسی های خدا
درباره وبلاگ


و خدایی که در همین نزدیکی هاست من هواسم به تو بود محو پاییز نگاهت بودم و نفهمیدم کی دل من عاشق شد...

پيوندها
عاشق تنها
Mr.hiden
ولهان
عاشق و باران
تبلیغات
اسپرت اریو
اپشن اریو z300
کادو تولد

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان برای او و آدرس moota.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.










نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 206
بازدید کل : 31849
تعداد مطالب : 99
تعداد نظرات : 55
تعداد آنلاین : 1

نويسندگان
ℳⓐr

آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
سه شنبه 16 خرداد 1396برچسب:, :: 9:36 :: نويسنده : ℳⓐr
 
 
هیچگاه دوست داشتن هایِ پر دلیل را 
دوست نداشته ام
مثلا این ها که می گویند...
عاشقِ چشمانش شدم
یا دیگری می گوید..
عاشقِ شانه هایش
یا چه می دانم هرچه!
اصلا معنی ندارد
وقتی کسی می گوید چرا دوستش داری؟
باید نگاهش کنی...
لبخند بزنی
و بگویی...
چـــــــــــــــــــــون، 
دوستش دارم..


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: